Çaycuma ilçesinde yerel kalkınma ve sosyal dayanışma adına büyük bir gün yaşandı.
Perşembe Beldesi Şeyhler Köyü’nde yapımı büyük bir titizlikle tamamlanan modern Sosyal Tesisler, düzenlenen görkemli bir törenle kapılarını açtı. Bölge halkının sosyal, kültürel ve ortak yaşam alanlarını zenginleştirmesi hedeflenen tesisin açılış töreni, devletin zirvesi ile vatandaşları bir araya getirdi.
Devletin Zirvesi ve İlçe Protokolü Açılış İçin Bir Araya Geldi
Şeyhler Köyü’ndeki bu anlamlı açılış programı, geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Törene Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, AK Parti Teşkilat Genel Başkan Yardımcısı ve Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya ve ilçe protokolünün önde gelen isimleri katıldı. Protokol üyeleri, açılış kurdelesini hep birlikte keserek tesislerin bölgeye hayırlı ve uğurlu olması temennisinde bulundu.
Emeği Geçen Kişi ve Kurumlara Teşekkür Yağdı
Törende yapılan konuşmalarda, köylerin sosyal altyapısının güçlendirilmesinin önemine dikkat çekildi. Yeni sosyal tesislerin, köy halkının bir araya geleceği, kültürel etkinliklerin ve sosyal paylaşımların artacağı bir merkez olacağı vurgulandı. Protokol üyeleri, tesisin hayata geçirilmesinde büyük emeği olan tüm kişi, kurum ve hayırseverlere desteklerinden dolayı ayrı ayrı teşekkür etti.
Halk Eğitim Kursiyerlerinin Göz Nuru Eserleri Büyük Beğeni Topladı
Açılış programı sadece sosyal tesisle sınırlı kalmadı. Protokol üyeleri ve davetliler, açılışın ardından Çaycuma Halk Eğitimi Merkezi tarafından yıl boyunca düzenlenen kurslarda eğitim alan kursiyerlerin el emeği, göz nuru eserlerinden oluşan Yıl Sonu Sergisi'ni ziyaret etti. Birbirinden değerli ve sanatsal çalışmaların yer aldığı sergiyi büyük bir hayranlıkla inceleyen Vali Hacıbektaşoğlu ve beraberindeki heyet, başarılı çalışmalarından dolayı kursiyerleri ve eğitmenleri tebrik etti.