Mezuniyet Törenleri! / Hafızlık Törenini Hazmedemediler! / Düğün Konvoylarına Dronla Denetim Yapılmalı..

Abone Ol

Anaokullarında mezuniyet töreni nedir ya hu?

Bu fikir nereden, kimden çıktı?

Anasınıfında, İlköğretimde, Orta öğretimde yapılan törenleri hangi cin fikirli ortaya attı da okullarımızda böyle bir uygulama başladı?

Bunlar milli eğitim bakanlığının projesi mi yoksa okul idareleri mi böyle bir uygulama yapıyor?

Hiç başka yapacak işiniz gücünüz yok mu?

Üniversitelerde görmeye alıştığımız bu saçma uygulamayı anaokullarına kadar indirgemek neyin nesi?

Bir an önce bu lüzumsuz ve israftan ibaret olan uygulamanın önüne geçilmeli.

Çocuklarımızı en iyi nasıl eğitebilir, nasıl faydalı ve başarılı bireylere dönüştürebiliriz onun alt yapısı için fikirler üretilmeli, kafalar yorulmalı..

Mezuniyet törenleri için ailelerin cebinden çıkan her kuruş boynunuza dolanır, kursağınızda kalır!

Eğitimde başarıyı ve kaliteyi batının böyle gereksiz uygulamaları ile o masum çocukların beyinlerine yerleştirerekyakalayamazsınız!

Bakıyorsunuz bu uygulamaların temeli nereye dayanıyor diye, karşınıza ilk çıkan ABD oluyor.!

Oysa ABD de ki, Avrupa da ki eğitim sistemleri nasıl diye araştırıp bunları uygulamaya sokmaya çalışsanız gelecek nesillerin gelişimi için daha faydalı fikirler üretmiş olursunuz.

Aslında buna da gerek yok. Osmanlı da ki eğitim sistemi gelecek nesilleri sağlam bir zemine oturtmak için en uygun kültür!

Siz batının kendilerinin bile artık uygulamadığı bu yönlerini alıyor çocuklarınıza empoze etmeye çalışıyorken onlar ise sizin geçmişinizde ki eğitim sisteminizi modern çağla birlikte kendi sistemlerine uyguluyor.

Bu neye benziyor biliyor musunuz?

Bir çiftçinin kendi işini bırakıp şehre göçüp zenginin, sosyetenin yaşadığı hayatına özenip betonlar arasında yaşaması,

Bir zenginin, sosyetenin de çiftlik alıp tarım ile uğraşması..

Batının istikbal için hiç bir şey ifade etmeyen uygulamalarını bırakın,

Siz eğitimde özünüze dönün yeter!

***************

Hafızlık Törenini Hazmedemediler!

Geçtiğimiz günlerde Zonguldak il müftülüğünün Valilik önünde düzenlediği Hafızlık İcazet Programında Hafızlar sırtlarını Atatürk büstüne döndüler diye bir sürü yaygara kopartıldı

Gereksiz bazı toplulukların başını çektiği ve toplum içine nifak sokmaya çalıştığı açıklamaları da açıkçası pes dedirtti.!

Özellikle demokrasi platformu adını verdikleri gereksiz topluluk, yok efendim Cumhuriyet hedef alınmış, Atatürk’e sırtlarını dönmüşler” dibi kendi psikolojik durumlarını yansıtan açıklamalar yapmışlar.

Zihne bakar mısınız? “Allayıp pullayarak masumlaştırmaya çalıştığınız bu karanlığa geçit vermeyeceğiz.”

Şimdi bu gereksiz ve sinek vızıltısı topluluğa “Hafızlar Kıbleye ye dönmüşler” deseniz, ne gerek var, Atatürk varken kıble de neymiş derler.

İçlerinden biri de bir vakitler “145 yıldır demokrasi için mücadele ediyoruz” demişti.

Rahatsızlıkları da belli niyetleri de!

Kimse Atatürk maskesi altında salağa yatmasın!

Uzatmaya gerek yok.

İşleri güçleri içlerinde ki kin ve nefreti dışarıya kusan, topluma nifak tohumları saçan böyle gereksiz dernekler, platformlar, sivil toplum örgütleri kapatılmalı!

***************

Düğün Konvoylarına Dron’lu Denetim Yapılmalı

Düğün için gerekli yerlerden izin alınıyor. Bu gerekli izinlerin içinde en önemlisi de Emniyet müdürlüğü, Jandarma teşkilatı..

Düğün programı için izin alındığında konvoya giren araçların birbirlerini sollama, makas atma gibi gereksiz şovları yaparak birbirini geçme çabaları trafiği tehlikeye sokuyor.

Zaman zaman düğün konvoylarında ki kaza haberlerini okuyoruz.

Sadece trafik değil, aynı zamanda yasak olmasına rağmen silah sıkma yarışları da olmuyor değil.

Günü ve zamanı belli bir organizasyonda düğün sahibi, düğünü için emniyete bildirimde bulunduğunda Emniyet her düğün için bir sivil polis görevlendirilebilir.

Gelin alma konvoylarındaolası kazaların önüne geçmek için konvoy bitinceye kadardron uçurulabilir.

Makas atanlar, kurallara uymayanlar, trafiği tehlikeye sokanlara gerekli yaptırımlar uygulanarak olası maddi hasarlı, ölümlü ya da yaralamalı kazaların önüne geçilebilir

Bence Valilik bu fikri ciddiye alıp mal ve can güvenliği için gerekli adımları atmalıdır.

Mehmet Çelebi