Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Perşembe Belde Belediyesi tarafından “su kesintisi” duyurusunda bulunuldu.
Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, belediyenin kurumsal platformundan yapılan paylaşımda, şöyle denildi:
“Şebeke hattında meydana gelen arıza nedeniyle Sarıkadı Mahallesi’nin bir bölümü ile Pirkadı, Hacımuharremoğlu ve Ramazankadı mahallelerine geçici süreyle su verilemeyecektir.
‘Gerekli Tedbirleri…’
Arızanın giderilmesine yönelik çalışmalar ekiplerimiz tarafından sürdürülmekte olup su temini en kısa sürede sağlanacaktır. Vatandaşlarımızın gerekli tedbiri almaları önemle rica olunur, halkımıza önemle duyurulur.”