Zonguldak Haberleri

Camilerin Önünde İkram Edilecek!

Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Beldesi Belediyesi tarafından, “Aşure Günü” dolayısıyla camilerin önünde aşure ikramında bulunulacağı bildirildi.

Abone Ol

Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, belediyenin yazılı açıklamasında, Başkan Sadık Recep Kara, şöyle dedi:

“Paylaşmanın, bereketin ve kardeşliğin en güzel simgelerinden biri olan ‘Aşure Günü’ vesilesiyle Gülüç Belediyesi olarak hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

‘Cuma…’

26 haziran cuma günü, cuma namazının ardından beldemizdeki camilerimizin önünde düzenleyeceğimiz aşure ikramı programımıza tüm vatandaşlarımız davetlidir.

‘Sofralarımızdan…’

Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin, sofralarımızdan bereketi ve muhabbeti eksik etmesin.

Tüm hemşehrilerimizin Aşure Günü’nü en kalbi duygularımla kutluyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum.”