Kozlu’nun en büyük sorunu olarak bilinen ve 30 yıldır bir türlü kalıcı çözüm üretilemeyen bu alanda yaşanan son gelişmeler, bölge halkını çileden çıkardı.

200 DERECE SICAKTA ÇALIŞAN ASFALT İŞÇİLERİNE TATLI VE MEŞRUBAT İKRAMINDA BULUNULDU
200 DERECE SICAKTA ÇALIŞAN ASFALT İŞÇİLERİNE TATLI VE MEŞRUBAT İKRAMINDA BULUNULDU
İçeriği Görüntüle

30 YILLIK KRONİK SORUN! ÇÖPLER SAHİLE İNİYOR!

Yıllardır süregelen bu çevre felaketi sadece görüntü kirliliği ile sınırlı kalmıyor. Özellikle fırtınalı havalarda ve dalgaların etkisiyle, alandaki tonlarca çöp doğrudan Kozlu sahiline taşınıyor. Vatandaşlar, denizin kıyıya kustuğu atıklarla yürüyüş yapamaz hale gelirken, bu durum hem halk sağlığını hem de deniz ekosistemini ciddi şekilde tehdit etmeye devam ediyor.

TEMİZLİK BEKLERKEN HAFRİYAT GELDİ!

Bölge halkı, "Artık bu çöpler temizlensin, sahilimiz nefes alsın" diye haykırırken, sahaya dökülen hafriyat yığınları tepkileri beraberinde getirdi. Denize sıfır bu hassas noktada, çöplerin temizlenmesi yerine üzerinin hafriyatla kapatılmaya çalışılması "çöpü gömme yöntemi mi uygulanıyor?" sorusunu akıllara getirdi.

KİM BU "GARİP İŞLERE" DUR DİYECEK?

30 yıllık bu kronik soruna çözüm beklenirken, sahada yürütülen çalışmalar çevre koruma ilkeleriyle de taban tabana zıt bir görüntü oluşturuyor. Kozlu halkı, yetkililerin artık bu "garip işlere" bir an önce son vermesini, çöplük alanının rehabilite edilerek doğaya kazandırılmasını ve sahilin çöplerden tamamen arındırılmasını talep ediyor.

Kozlu’nun geleceğini doğrudan etkileyen bu çevre ihlaliyle ilgili yetkili mercilerin kamuoyuna nasıl bir açıklama yapacağı merakla bekleniyor.

Muhabir: Osman Sav