Çok eski yıllarda Devrek Belediyespor antrenörlüğünü yaparken tanıma fırsatı bulduğum hırsı ve çalışkanlığı ile spor kamuoyunda iz bırakan Vedat Öztürk’ün zaman gelecek Belediye Başkanı olarak aynı hırs, azim ve çalışkanlığı ile bir ilçenin çehresini değiştireceği inanın aklımın ucundan dahi geçmezdi.
Bu adam durmuyor durdurulamıyor.
İlk önce İYİ Parti’den Gökçebey Belediye Başkanı seçilerek göreve başlayan Vedat Öztürk bir sonraki seçimde bu defa CHP’ye geçerek adaylığını koymuş ve Gökçebey halkı böylesine çalışkan bir başkanı yine açık ara verdiği oylarla yine Belediye Başkanı yaptı.
Gökçebey ilçesinde yaptığı birbirinden güzel çalışmalarla adından sık sık söz ettiren Vedat Öztürk nasıl bir Belediye Başkanı olunacağını da dosta düşmana göstermeye başladı.
Çalmadı, çırpmadı kıt imkanlara rağmen tüm odağını Gökçebey’in gelişmesi ve kalkınmasına adayan bir başkan olarak halkın kalbinde taht kurdu. Gökçebey’de yaşayan halk bunu söylüyor ve asla Vedat Başkanı bırakmayacaklarını ifade ediyor.
Vadi bölgesinde Belediye Başkanlığı yapanların her nedense hizmet yarışında birbirleriyle büyük bir rekabet içinde oldukları izleniyor. Ben de buradan diyorum ki espri ile karışık, “Yahu durdurun şu başkanı Gökçebey’i şantiye alanına dönüştürdü.”
Fotoğrafı konuşturduğumuzda yapılan çalışmalar da bunu göstermiyor mu? Valla helal olsun Vedat Başkan seni tebrik ediyor ve diğer başkanların da böylesine hummalı bir çalışmalar içinde olmasını temenni ediyorum.
Foto konuş haber-yorum: Mustafa Emen.