Zonguldak Belediyesi’nde görev yaptığı sürece başarılı çalışmalara imza atan sevilen bürokrat Abdullah Bakır, 1983 yılında Zabıta Memuru olarak ilk göreve başlamasıyla birlikte Zabıta Amirliği, Terminal Müdürlüğü, 2004- 2020 yılları arasında BKM Müdürlüğü, Kültür ve Sosyal İşlerler Müdürlüğü’ne bağlı Engelsiz Yaşam Merkezi Müdürlüğü, Strateji Geliştirme Müdürlüğü ve son olarak Ulaştırma Hizmetleri bölümünde görev yaptıktan sonra özellikle BKM Müdürlüğü görevi esnasında Tiyatro Oyunlarında Oyuncu ve Genel Sanat Yönetmenliği, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN) Tiyatro ve Konservatuar bölümünün açılmasında büyük katkılar sağlamakla birlikte o bölümü kazanıp bir çok öğrencinin mezun olmasında emek verdi. Ayrıca uzun yıllar Zonguldak Belediyespor Kulübü’nde aktif futbolculuk, yöneticilik ve kulüp başkanlığı görevlerinde bulundu.

Birçok Komisyonlarda…!

Whatsapp Image 2026 06 22 At 12.58.21

Abdullah Bakır, uzun yıllar sosyal ve kültürel komisyonlarda aktif görevlerde bulundu ve sırasıyla, Uyuşturucuyla Mücadele, Hayat Boyu Öğrenme, Okullar Hayat Olsun,Ana Kız Okuldayız-Aile İçi Şiddet, Çocuk İstismarı, Kadına Şiddet, Korunmaya Muhtaç Çocuk, Yaşlı, Engelli Bireylerin Korunması….
Zonguldak’ın ilçe ve köylerinde tiyatro seyretmemiş çocukların ayağına tiyatro getirmek ve okullarına kitap bağışı yapmak,
Romanlar Komisyonu, ZKM Dernek Başkanlığı-Mavi Bayrak Batı Karadeniz Sorumluluğu, 2016-2025 Yılları Arasında Adalet Bakanlığına Bağlı Ceza İnfaz Kurumları ve Tutuk Evleri İzleme Kurulu Başkan Yardımcılığı, Mahkumları Gözleme ve Değerlendirme Asil Üyeliği… Bu iki konuda başsavcılığa, Adalet Bakanlığı’na, AİH Komisyonu’na objektif bakış açısıyla resmi yazışmalar yapmak konularında aktif rol oynadı.

Durdurun bu adamı durdurulamıyor!
Durdurun bu adamı durdurulamıyor!
İçeriği Görüntüle

Emekliliğinde…!

Emekliliğinde ailesine büyük zaman ayıracağını belirten Abdullah Bakır, “uzun zamandır emek verdiğim yazdığım romanımın onaylatıp çıkmasını, Sandalye –Koltuk oyununu yazmayı, daha önce söz verdiğim yönetmenlerin filmlerinde oynamayı düşünüyorum. Öncelikle görev yaptığım tüm belediye başkanlarına, meclis üyelerimize, mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Aramızdan ayrılan birlikte görev yaptığımız eski başkanlarımızdan merhum Halil Ekşioğlu’na ve Yüksel Aytaç’a Allahtan rahmet mekanları cennet olsun diliyorum” dedi.

Muhabir: Orhan Akyüz