Belediye tarafından 26 Haziran 2026 Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda vatandaşlara aşure dağıtılacak.Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik beraberlik duygularını pekiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olduğunu belirterek tüm vatandaşları aşure paylaşımına davet etti.
26 HAZİRAN CUMA SAAT 13:45.. İNÖNÜ PARKI
Başkan Posbıyık açıklamasında, "Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum" dedi.
Kdz. Ereğli Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği aşure ikramı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda gerçekleştirilecek.