Zonguldak Haberleri

Gökçebey’de Dağıtıldı!

Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nce, Gökçebey ilçesinde üreticilere elektrikli çit dağıtımı kalkanı gerçekleştirildi.

Abone Ol

Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün kurumsal platformundan yapılan paylaşımda, şöyle denildi:
“İlimiz genelinde tarımsal üretimi daha güvenli hale getirmek ve üreticilerimizin alın terini yaban hayvanlarının zararlarından korumak amacıyla hayata geçirdiğimiz ‘Elektrikli Çit Dağıtım Projesi’ törenimizi Gökçebey ilçemizde gerçekleştirdik.

‘Çiftçilerimize…’

Gökçebey Kaymakamımız Hatice Rüveyda Kahraman Şıktaş ve İl Müdürümüz Nihat Ağan’ın katılımlarıyla gerçekleşen törende, doğanın dengesini bozmadan üreticimizin mahsulünü güvence altına alacak sistemler çiftçilerimize teslim edildi.

1.884.600 TL!

1.884.600 TL bütçe ile hayata geçirilen proje kapsamında ilimiz genelinde 150, ev sahibi Gökçebey ilçemizde ise 15 üreticiye elektrikli çit sistemi sağlandı.

‘Koruma…’

Yüzlerce dekar nitelikli tarım arazisi (fındık, mısır vb.) ve arılıklar koruma altına alındı.
Engellenen ürün kayıpları sayesinde Zonguldak tarımsal hasılasına milyonlarca liralık ekonomik katma değer kazandırılması hedeflendi.

‘Sen Üret Yeter…’

Üreten Zonguldak için emeğe kalkan, "Sen Üret Yeter" şiarıyla çiftçimize destek olmaya devam ediyoruz. Doğaya uyumlu bu projenin tüm üreticilerimize hayırlı ve bereketli olmasını dileriz.”