Zonguldak Haberleri

Şampiyon Belli Oldu Kupa Sahibini Buldu!

Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nde kurum içi voleybol turnuvasında şampiyon belli oldu, kupa sahibini buldu.

Abone Ol

Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, müdürlüğün kurumsal platformundan yapılan paylaşımda, şöyle denildi:
“Mesai arkadaşlarımız arasındaki dayanışmayı ve takım ruhunu pekiştirmek amacıyla düzenlediğimiz voleybol turnuvamız, birbirinden çekişmeli ve keyifli maçların ardından sona erdi. Şampiyonluk ipini göğüsleyen takımımıza kupasını İl Müdürümüz Nihat Ağan takdim etti.

Turnuva Sıralaması!

1. Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
2. Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü
3. Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürlüğü
4. Tarımsal Altyapı, Arazi Değerlendirme ve Çayır Mera Şube Müdürlüğü

‘Kutluyoruz’

Sahada ter döken, kurum kültürümüzü sporun birleştirici gücüyle sahaya yansıtan tüm personelimize teşekkür ediyor; şampiyonluk kupasını kaldıran Ereğli İlçe Müdürlüğümüzü yürekten kutluyoruz.”