Zonguldak Haberleri

Çaycuma'da Futbol Şöleni Sona Erdi: Şampiyon TTK

Çaycuma Belediyesi tarafından bu yıl 4.’sü düzenlenen Kurum ve Kuruluşlar Arası Futbol Turnuvası, nefes kesen final maçlarının ardından düzenlenen görkemli bir ödül töreniyle noktalandı. Turnuvanın bu yılki büyük şampiyonu TTK oldu.

Abone Ol

Çaycuma'da geleneksel hale gelen ve kurumlar arası dayanışmayı sporu teşvik ederek güçlendirmeyi amaçlayan Kurum ve Kuruluşlar Arası Futbol Turnuvası'nın 4.'sü muhteşem bir finalle sona erdi. Çaycuma Belediyesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen ve haftalarca kıyasıya mücadelelere sahne olan turnuvanın kapanış seremonisi adeta bir şölene dönüştü. Saha içinde sergilenen yüksek enerji, dostluk bağları ve şampiyonluk mücadelesi, turnuva sonunda takımların kupa ve madalyalarına kavuşmasıyla taçlandı.

​Kupa Ve Madalyalar Sahiplerini Buldu

​Turnuva boyunca sergilediği üstün performansla rakiplerini geride bırakan ve zirveye adını yazdıran TTK takımı, turnuvanın büyük şampiyonu oldu. Şampiyonluk kupasını, madalyalarını ve turnuvanın özel "Koç" ödülünü Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı'nın elinden alan TTK oyuncuları büyük bir coşku yaşadı. Turnuvayı ikinci sırada tamamlayan başarılı ekip Müftülük takımına da ikincilik kupası ve madalyaları yine Belediye Başkanı Bülent Kantarcı tarafından takdim edildi. Zorlu maratonun üçüncülük kürsüsüne çıkmayı başaran Çaycuma Belediye ASM ise üçüncülük kupasını Tertip Komitesi'nden Yusuf Tekin’in elinden aldı.

​Özel Ödüller ve Bireysel Başarılar

​Turnuva boyunca sadece takım olarak değil, bireysel olarak da fark yaratan isimler özel ödüllerle onurlandırıldı. Gol yollarındaki etkili performansıyla turnuvanın "Gol Kralı" unvanını Ogün Şentürk göğüslerken, kalesinde devleşerek turnuvanın "En İyi Kaleci" ödülünü almaya hak kazanan isim Yakup Kavuş oldu. Yeşil sahada sporun evrensel değerlerini ve fair-play ruhunu en iyi şekilde yansıtan Çaycuma Belediye ASM, "Centilmen Takım" kupasını müzesine götürme başarısı gösterdi. Turnuvaya renk katan ve performanslarıyla takdir toplayan Essel Kağıt ve Polis Gücü takımları ise "Mansiyon Ödülleri"ne layık görüldü.

​Emeği Geçenlere Teşekkür Plaketi

​Organizasyonun başarıyla tamamlanmasının ardından turnuvanın mutfağında yer alan isimler ve emektarlar da unutulmadı. Turnuvanın hayata geçirilmesindeki büyük katkılarından dolayı Belediye Başkanı Bülent Kantarcı’ya, Yusuf Tekin tarafından özel bir teşekkür plaketi takdim edildi. Organizasyonun sahada sorunsuz ve adil bir şekilde yönetilmesini sağlayan hakem Doğukan Kasapoğlu’na plaket verilirken, turnuva boyunca sporcu sağlığı için ter döken masör İsmail Arslan’a ise kupa takdim edildi.

​Son olarak turnuvanın organizasyon yükünü omuzlayan, Yusuf Tekin’in liderliğindeki Tertip ve Teknik Komite üyeleri Ali Köktürk, Güvenç Altuğ, Özgür Çavuş, Doğancan Demircan, Veysel Özkan, Önder Keskin, Erdoğan Güney, Ümit Kaya ve Mehdi Altay’a spora verdikleri yoğun emek ve katkılardan dolayı plaketleri sunuldu. Sporun birleştirici, dostane ve coşkulu gücünün en güzel şekilde hissedildiği futbol şöleni, tüm takımların ve protokolün birlikte çektirdiği hatıra fotoğraflarıyla son buldu.