Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, belediyenin kurumsal platformundan yapılan paylaşımda, şöyle denildi:
“Son günlerde bahçe sulama amacıyla yaşanan aşırı su tüketimi nedeniyle içme ve kullanma suyu kaynaklarımızda ciddi azalmalar meydana gelmektedir.
‘Yasak…’
Su kaynaklarımızın korunması, sürdürülebilir kullanımı ve tüm vatandaşlarımızın su ihtiyacının karşılanabilmesi amacıyla şebeke suyu ile bahçe sulaması ve evlerinin önünde araç yıkanması yasaktır.
‘Gerekli İdari…’
Yapılan denetimlerde bu kurallara aykırı hareket ettiği tespit edilen kişiler hakkında, 5326 sayılı Kabahatler Kanunu'nun
32. maddesi kapsamında gerekli
idari işlemler uygulanacaktır.”