Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, Zonguldak İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün kurumsal platformundan yapılan paylaşımda, şöyle denildi:
“Görevli personelimiz tarafından, tarım alanlarımızda verim ve kalite kayıplarına yol açabilen ‘kahverengi kokarca’ zararlısına yönelik sürvey çalışmalarımız devam etmektedir.
‘Detaylı…’
Sahadaki çalışmalarına devam eden personelimiz zararlının popülasyon yoğunluğunu, kışlak durumunu ve yayılım alanlarını tespit etmek amacıyla üreticilerimizin arazilerinde detaylı incelemeler gerçekleştirmiştir.
‘Takibimiz…’
Üreticilerimizin emeğini korumak ve tarımsal üretimde verim kayıplarının önüne geçmek için arazideki takibimiz ve mücadelemiz kararlılıkla devam edecektir.”