Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satışmış Gebeş, belde de sel ve su baskınlarının önüne geçmek amacıyla menfez çalışmalarının başladığını duyurdu.

Başkan Gebeş açıklamasında şu ifadelere yer verdi;

“ÇAYDEĞİRMENİ BELDEMİZ,

MERKEZ MAHALLEMİZ SINIRLARI İÇERİSİNDE YAPIMINA BAŞLANILAN MENFEZLERİN YERLERİ VE ÇAPLARI İLE İLGİLİ BİLGİLER.

Beldede Ortaklaşa Denetim!
Beldede Ortaklaşa Denetim!
İçeriği Görüntüle

İNŞALLAH MENFEZLERİN YAPIMI BİTTİĞİNDE ÖNCEKİ YILLARDA YAŞANILAN SELLER VE SU BASKINLARI İLE İLGİLİ SIKINTILAR SON BULACAK.”

Muhabir: Emre Can Bayram