Hal böyle olunca temsilcimiz Kdz.Ereğli Belediyespor ile Giresunspor arasında oynanan Nesine 3.Lig 3.Grup 6.Hafta müsabakası karşılıklı gollerle 1-1 sona erdi. Karşılaşmanın ardından eleştiri okları Teknik Direktör Gökmen Başoğlu'na döndü.

Zonguldak Acillerinde Aynı Şikayetlerden Yoğunluk Yaşanıyor
Zonguldak Acillerinde Aynı Şikayetlerden Yoğunluk Yaşanıyor
İçeriği Görüntüle

Bölgesel Amatör Lig'de yaşanan rekor şampiyonluk için Başoğlu ve ekibine minnettar olduklarını belirten taraftarlar, oyunun planında bir gelecek görmediklerini söyleyerek yolların ayrılması gerektiğini ifade etti.

Muhabir: Sezer Sürücü