Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Perşembe Belde Belediyesi Başkanlığı, mahallelerin bazılarında su kaçak–kayıp ve arıza tespit edildiğini duyurdu.

5 Mahallede…!

Gazeteci Orhan Akyüz’ün haberine göre, Perşembe Belediyesi’nin kurumsal resmi Facebook platformundan yapılan “Duyuru” başlıklı paylaşımda, şunlar kaydedildi:
“Demirciler, Sarıkadı, Pirkadı, Ramazankadı ve Hacımuharremoğlu mahallelerimizde,
depolarımızda meydana gelen ani su kaybı nedeniyle yapılan incelemelerde su kaçak–kayıp ve arıza tespiti yapılmış olup çalışmalarımız başlatılmıştır.

Whatsapp Image 2026 01 04 At 11.18.44

Su Verilemeyecek!

Yürütülen çalışmalar süresince, geçici olarak su verilemeyecektir. Ekiplerimiz arızanın en kısa sürede giderilmesi için sahada çalışmalarını sürdürmektedir.
Gelişmelere ilişkin bilgilendirme ayrıca yapılacaktır.

Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Seçimlerinde Kazanan Ümit Demir Oldu
Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Seçimlerinde Kazanan Ümit Demir Oldu
İçeriği Görüntüle

Teşekkür…!

Vatandaşlarımızın anlayışı için teşekkür ederiz.”

Muhabir: Orhan Akyüz