İmza Gazetesi sahibi Osman Sav, uzun süredir yaşadığı şiddetli ağrılar nedeniyle Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi’nde ameliyata alındı. Gerçekleştirilen başarılı operasyonla böbreğindeki taş alınırken, tedavi süreci kapsamında stent takıldığı öğrenildi. Osman Sav'ın kardeşi Serkan Sav, ameliyat sonrası ilk fotoğrafı paylaştı.

Zonguldak'ta Ölümden Döndüler! O Anlar Kamerada!
Zonguldak'ta Ölümden Döndüler! O Anlar Kamerada!
İçeriği Görüntüle

Doktorlara ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti

Ameliyat sonrası açıklamada bulunan Osman Sav, tedavi sürecinde kendisiyle yakından ilgilenen sağlık çalışanlarına teşekkür ederek şu ifadelere yer verdi:

“Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimi Hasan Tosun’a, Üroloji Doktoru Onur Özyaman’a ve Başhemşire Emine Yılmaz, Hemşire Ceren Hanım’a ilgilerinden dolayı sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.”

İmza Gazetesi ailesi olarak gazetemiz sahibi Osman Sav’a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, acil şifalar diliyoruz.

Whatsapp Image 2026 05 21 At 17.10.09

Muhabir: İ. K.