Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş beldenin çehresini değiştirecek projelere imza atmaya devam ediyor. 

Başkan Gebeş hem beldeye renk katarken hemde nüfusu artaracak projelere imza arttırıyor.

Son olarak beldeye yeni yapılan 5. etap Toki projesiyle birlikte beldenin tam olarak cazibe merkezi olması planlanıyor.

Zonguldak’ta Ormana Girişler Yasaklandı!
Zonguldak’ta Ormana Girişler Yasaklandı!
İçeriği Görüntüle

Projeyle ilgili paylaşımda bulunan Başkan Gebeş, “YENİ BİR ŞEHİR DOĞUYOR.

ÇAYDEĞİRMENİMİZ 5 NCİ ETAP TOPLU KONUTLARDAN SON GÖRÜNTÜLER”dedi.

Muhabir: Emre Can Bayram