Zonguldak’ın Devrek ilçesine bağlı Çaydeğirmeni beldesinde, kimliği belirsiz kişiler bisiklet yolu üzerindeki banklara zarar verdi. Konuyla ilgili açıklama yapan Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, vatandaşlara çağrıda bulundu. 

Gebeş, “YEŞİL YÜRÜYÜŞ YOLU VE BİSİKLET YOLUMUZDA HEMŞEHRİLERİMİZ OTURSUNLAR,DİNLENSİNLER,SOHBET ETSİNLER DİYE KOYDUĞUMUZ, 

BU OTURMA BANKLARIMIZA ZARAR VERENLERİ,KIRIP DÖKENLERİ GÖREN VEYA BİLEN VARSA LÜTFEN BİZE BİLDİRİN.” dedi

Zonguldak Terminalinde Mağduriyet İsyanı: Ankara Yolcuları Sinir Krizi Geçirdi!
Zonguldak Terminalinde Mağduriyet İsyanı: Ankara Yolcuları Sinir Krizi Geçirdi!
İçeriği Görüntüle

462002869 3559489117531054 7053404862935795638 N (1)

Muhabir: E. S.