Yiğit Sarıoğlu, hastanede yapılan başarılı bir anjiyo operasyonuyla sağlığına kavuştu.

Tüm Emekliler Derneği Başkanı Mustafa Sarıoğlu, oğlunun sağlık durumu hakkında açıklamada bulundu. Sarıoğlu, “Oğlum Yiğit Sarıoğlu, Fakülte Hastanesi’nde beyine giden damara anjiyo oldu. Allah doktorlarımızdan razı olsun.

Zonguldak'ta Sır Çözüldü: Ömerağzı Açıklarında Bulunan Cansız Bedenin Kimliği Belli Oldu!
Zonguldak'ta Sır Çözüldü: Ömerağzı Açıklarında Bulunan Cansız Bedenin Kimliği Belli Oldu!
İçeriği Görüntüle

Durumu şu an iyi” ifadelerini kullandı.

Başkan Sarıoğlu, sağlık ekibine teşekkür ederek, başarılı operasyon sayesinde oğlunun sağlığının kısa sürede iyileştiğini belirtti.

Muhabir: Şener Balta