Zonguldak’ta akşam saatlerinde yoğun telefon oluştu. 

Acılık semtinde başlayan trafik kent merkezine kadar devam etti. 

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ, BİNLERCE AŞURE DAĞITTI
KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ, BİNLERCE AŞURE DAĞITTI
İçeriği Görüntüle

Trafikle birlikte metrelerce araç kuyruğu oluştu. Dakikalarca trafikte mahsur kalan vatandaşlar kornalarına basarak bu duruma tepki gösterdi. 

Bir süre trafiğin açılmasıyla birlikte trafik normale döndü. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Her akşam aynı çile. Bu sorun artık çözülsün. İnsanlar mağdur oluyor”dediler.

Muhabir: Emre Can Bayram