İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Duyurdu! Meydanlarda Dev Ekranlara Yasak!
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Duyurdu! Meydanlarda Dev Ekranlara Yasak!
İçeriği Görüntüle
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya üzerinden Zonguldak ve vaka sayısı yüksek şehirlere "Vaka sayılarını düşürelim" çağrısında bulundu. Risk illeri de paylaşan Bakan Koca; "Ağrı Adıyaman'a, Batman Samsun'a, Bingöl Ordu'ya, Bitlis Balıkesir'e, Diyarbakır İstanbul'a , Mardin Trabzon'a, Van İzmir'e, Siirt Rize'ye, Hakkari Sinop'a, Şanlıurfa Konya'ya, Şırnak Zonguldak'a, Uşak Tokat'a, Iğdır Giresun'a.... Örnek olsun! Riski tüm illerde düşürelim"

Muhabir: TE Bilisim